Perry

10 mei 2016 - Perry, Florida, Verenigde Staten

Dinsdag 10 mei 2016

Vanmorgen was het heerlijk weer. Elbert, Wilma en Jasmijn hebben nog een ochtend wandeling gemaakt door de prachtige natuur bij het park. We hebben veel witte eenkhorens gezien. Ook hebben we een aantal reeën gezien. Helaas geen witte maar gewoon bruine. Echter komen deze wel veel dichter bij de mensen dan die in nederland. Naomi en rhome hebben uit geslapen tot half 10/10 uur. Vandaag maar een klein stukje verder rijden naar de volgende camping. Deze camping licht in het plaatsje perry. We hebben miljoen keer proberen te bellen naar de service van de camper, omdat onze water tank lekt en niet goed werkt. Maar we hebben onze papa (macgyver) met electrischetijds tape. Over morgen word het als het goed is gemaakt. Bij de camping aan gekomen hebben we on aangemeld en wouden we graag naar het strand. In de beschrijving stond dat het vlak bij was (op rij afstand). Naar een aantal rondjes te hebben gereden, vonden we het wel welletjes en zijn we in het zwembad op de camping gedoken. Dit water was heerlijk....!! Zelfs voor wilma en dat zegt heel wat. Met zijn allen gevolleybalt in het water, en gedoken met de duikbrillen. Kort om we hebben ons erg vermaakt. Pa en ma gingen koken en de was doen, terwijl de 3 dames nog heerlijk in het zwembad zaten. Heerlijk buiten rijst met kip en veel groenten gegeten. En nu lekkker buiten chillen met een wijntje, een biertje en wat knabbels. Ik zeg heerlijk vakantie gevoel. Het is hier 29/30 graden maar veel aangenamer dan in nederland. Straks heerlijk slapen, morgen weer een nieuwe dag vol leuke en gekke ervaringen.

Fijne dag iedereen!!

1. Anja schreurs:
    11 mei 2016
    Gelukkig is alles weer goed gekomen, en kunnen jullie verder tuffen. Heel veel plezier. Ga je nog zwemmen met de manatees in Crystal River?
  2. Rianne Heijnen:
    11 mei 2016
    Mcgyver heeft altijd ducktape bij zich die fixt t wel ff wat een heerlijk temperatuurtje hebben jullie daar,op dit moment is t hier ook mooi zonnig maar maar nog te koud om te zwemmen tot snel weer en geniet van jullie tocht
  3. Appie Aalbers:
    11 mei 2016
    Hoi Familie Buesink .Leuk om jullie verslagen te lezen het lijkt me super om dit mee te maken .wens jullie nog heel veel zon en plezier en lekkere wijntjes 's avonds H grusse Apsken xxx
  4. Rianne Heijnen:
    14 mei 2016
    hallo hoe gaat het daar bij jullie
    liefs rianne
  5. Rianne Heijnen:
    14 mei 2016
    Wat fijn dat de camper weer gemaakt is