ochlockonee river state park

9 mei 2016 - Ochlocknee, Georgia, Verenigde Staten

Maandag 9 mei 2016

Op tijd weg gegaan. Ongv 4 uurtjes rijden vandaag, op de helft een middag pauze gedaan bij de mac in florida. Hier zagen we de eerste palm bomen. Een laan van palm bomen. Rhome roept onderweg steeds jaaaaaa ik zie gouden bergen hahahah. Het m tekentje stond zelfs op onze tomtom, papa zij hoezo is hij niet goed geupdate!!!!! Iedereen het buikje weer vol met wat eten en koffie, en we gaan weer verder. Onderweg worden we veel ingehaald door meg vrachtwagens met zwaar beladen opleggers. Het zijn wel erg mooi trucks. We zonden eigenlijk naar newport gaan maar de plannen zijn gewijzigd. Deze camping was niet echt mooi. We werden door gestuurd naar de wakulla springs state park gestuurd omdat wij een zwembad zochten. Eenmaal hier aan gekomen bleken ze alleeen een hotel te hebben. Dus we konden er niet terecht met onze camper. Dat was erg jammer, ze hadden hier erg mooie warm water bronnen. De mensen van dit hotel hebben ons weer verder gestuurd naar ochlockonee river state park bij sopchoppy. Uit eindelijk was dit een prachtige camping. We hebben veel witte eenkhoorens gezien, onze camper stond onder prachtige gekronkelde bomen. Het park was heel mooi en natuurlijk aan gelegd. Maar er was geen internet en geen bereik, wel lekker rustig hihihiiii. Maarja liep wel een beetje achter met het blog oepss. Er scheen daar ook een witte reente lopen, dit is echter geen albino het zit gewoon in de genen. Het is een bepaald soort ras. We hebben gewacht tot het wat ging schemeren, dus even badmintonnen en volleyballen, en ook erg leuk met warm weer flessen voetbal :) toen het begon te schemeren ging famillie buesink op pad met, foto en film camera's op zoek naar het witte ree. Bij gebrek aan muggen spul, was iedereen in gezeept met citroen zeep tegen de muggen. Toch zijn we lek gestoken. We hebben prachtige foto's gemaakt en veel vuurvliegjes gezien, maar niet de witte ree helaas. Toen we langs het water liepen waar je heerlijk kon (zwemmen), ons leek dit geen goed plan want we zagen een erg bijzonder beest in het water. Kruising tussen een mens en een vis ofzo iets. Volgens de een was het een krokodil en volgens een ander was het een meerval. Het was in elk geval erg groot en raar. Eenmaal terug bij de camper hebben we nog even wat gedronken, en toen hoorden we rare geluiden, oehhhoehhhhoeeeee ofzo iets het waren geen wolven. Heel bijzonder hahahahahah ik jasmijn heb het niet gehoord ik was binnen. Dus ik heb geen idee wat de rest voor een rare spoken hebben gehoord hihihiii....... Door de airco was het eerlijk fris en konden we goed slapen.

Weltrusten iedereen!!!! Of nou ja in nederland goeie morgen :)

1. Rianne Heijnen:
    11 mei 2016
    Een kruising tussen mens en vis??? Ariël de zeemeermin zeker haha
  2. Rianne Heijnen:
    11 mei 2016
    Een kruising tussen mens en vis?
    Denk dat t dan Ariël is.
    Dat is toch niet iets om bang voor te zijn.
    Laat je elbert gewoon eerst in t water gaan en als dat goed gaat volgen jullie haha
  3. Appie Aalbers:
    Had ik zeker geprobeerd Elbert