Lake uefaula

8 mei 2016

Zondag 8 mei

Voor alle moeders en schoon moeders een hele fijne Moederdag toe gewenst van uit Amerika. Vandaag heerlijk uit geslapen, daarna heerlijk buiten in het zonnetje ontbeten. Vandaag rijden we weer verder richting het zuiden. Vandaag ongv 4 uurtjes rijden met onze camper. Onderweg natuurlijk weer even naar de walmark, het plan was om heerlijk te bbqen. Maar in alabama verkopen ze op zondag geen alcohol dus dat werd bbqen zonder biertje of wijntje helaas. Eenmaal aan gekomen op de camping. Alles instaleren, en eerst nog even zwemmen in het zwembad. De camping eigenaar had ons verteld dat het water erg koud was, maar wij hadden het zo warm dat we het toch gingen proberen. Het staat op film voor de nieuwsgierigen, wie springt er als eerste. Rhome was de held van de dag. Ze zij het is niet echt koud hoor. Naomi en jasmijn gingen ook maar toen ze boven water kwamen zijden ze in koor oehhhh wat koud, rhome het is wel koud. Eenmaal gewent aan het water was het eerlijk. Ook papa is er nog even in gegaan. De eigennaar kwam vragen of het koud was hahahah dat was het wel een beetje. Na het zwemen hebben we gedouchd en heerlijk gebbq. Toen het donker werd, hoorden we een wij dchten krekels concert. Het waren boom kikkers, prachtig om te horen. Papa en mama hebben nog een zwarte ratten slang gezien. Met het mooie geluid op de achtergrond hebben we heerlijk geslapen.