key west

18 mei 2016 - Key West, Florida, Verenigde Staten

Woensdag 18 mei

Jaaaaa lars is eindelijk ook volwassen hihihi gefeliciteerd met je 21ste verjaardag schatje!! Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is lars!!! Het heeft vanacht hier geregent op boyd's campground. Vanmorgen begon het bewolkt maar dat was al gauw weer weg. Vandaag rijden we naar onze laatste camping in Miami. Ook dit is een State Park midden in Miami. Je hoort hier geen auto's en het is meega groot. Door de regen konden we mooi de camper opruimen en alvast opruimen en inpakkken. Aan het eind van de middag was het droog en gelukkig iets afgekoeld. We hebben met z'n alllen geoefend voor het beach volleybal toernooi in Bredevoort. We werden ondersteund door een camping medebewoner uit Alabama en een klein jongen uit Texas. Die laatste had een spijkerbroek aan waarvan zijn pijpen veel te lang waren. Hihi waarschijnlijk op de groei gekocht. Beide werden ze erg fanatiek, ook al hadden ze beiden nog nooit gevolleybalt. Het was erg leuk en gezellig!!! Ons laatste nachtje in de camper is aan gebroken. Ook de laatste keer dat ik bij pa en ma in een bed lig hihihi. Mijn bed was niet te doen, dus heb bijna een hele maand naast pa en ma gelegen. Dus ik zeg weltrusten!! Kan niet wachten tot ik weer lekker in mijn eigen bedje kan liggen.

Doeiii

1. Appie Aalbers:
    20 mei 2016
    slaap lekker Jassie
  2. 26 mei 2016
    Lars alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag (21!!oudje) Groet van dolinda en hans