Key largo

15 mei 2016 - Key Largo, Florida, Verenigde Staten

Zondag 15 mei

Lekker rustig ontbijten en dan snorkelen bij het John Pennekamp State park. Dit park ligt een kwartier rijden van ons resort.
Dit State Park is één van de eerst beschermde rif gebieden. Voor de kust liggen verschillende spaanse schepen op de bodem en op ongeveer 40-50 meter van de kust hebben ze een replica neergelegd voor mensen die niet kunnen duiken maar alleen snorkelen. Wel grappig om te snorkelen. Aan de andere kant waar men kan kanoo varen zijn echter meer vissen en een enorme barracuda. We hebben helaas net de manatees gemist een moeder met haar kalf. Het park heeft ook een klein museum met aquariums. Het is echter erg warm en zoeken naar een plaatsje in de schaduw.
Na genoeg te hebben gesnorkeld terug naar het resort en snel in het zwembad.

Er waren ook verschrikelijke qubanen wand ze hadden een puter van 2 en die ouders waren sat bezopen ze hadden ook een zoontje van 4 en iedereen zat te eeten hij vroeg of hij wat etenmogt en iedereen negeerde hem erstond ook bij de pool regels dat je geen eten en drinken mocht hun hadden karbonaden en bier en nog veel meer eten en toen ze het op hadden wasden ze hun handen in het water je denkt nu wel dat zou het wel zijn maar nee al die kinderen hadden een redings vest dus ze konden alemaal niet zwemmen maar die ouderes konden het ook niet ze zwommen alemaal als een hond. Ook waren ze erg agresief naar andere kinderen, haren trekken en slaan.

Na deze aanvulling van Rhomé zijn we uit eten geweest aan de overkant van overseas highway, waardoor we voor onze begrippen een autobaan te voet moesten oversteken. Daar hingen zakken met water voor de vliegen maar dit hielp geen zak.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade