Lake lureen

7 mei 2016

Zaterdag 7 mei 2016

Vanmorgen op tijd vertrokken van uit Memphis, doeiiiii Elvis. Familie buesink op pad naar tupelo, waar Elvis is geboren. We mochten het huis naar binnen en zelfs foto's maken. Ook hebben we een na maak filmpje gekeken, over hoe het van af zijn geboorte tot aan de verhuizing ging. Ook hingen era nog een aantal foto's van vroeger. Erg bijzonder om te zien hoe Elvis van armoede tot een zorgenloos leven met veel geld en veel passie voor zijn werk leefde.

Naar dat we tupelo bezocht hadden zijn we verder gereden naar een mooie camping aan een meer bij lake lureen. Hier hadden we geen wifi en geen bereik. Maar de natuur was prachtig. Ze hadden een eigen zand strand, hier hebben we heerlijk gezwommen. Na het avond eten was het weer nog prachtig en woudn we met een water fiets het meer op, maar dit mocht helaas niet meer ze zaten al aan het slot. We hebben heerlijk nog even bij het water gezeten. Daarna hebben we het spel ezelen gedaan. Super leuk en super fanatiek. Toen het donker werd en de ouderen onder ons het niet meer konden zien of ze een koe hadden of een schaap hadden. Gingen we heerlijk slapen. Vandaag was een rustig dagje.

1. Rianne Heijnen:
    11 mei 2016
    Het aftellen voor ons is begonnen,ik vind t wel lang duren en zeker als jullie geen wifi hebben en er geen verhalen komen gelukkig staat er weer wat te lezen voor ons lieve groetjes en een dikke kus