Pennsylvania

29 april 2016

Vrijdag 29 april 2016

Vandaag vertrokken uit Canada, nog eerst effe shoppen bij de Wallmart. Mega grote shop. Alvast leuke strandlakens gescoord voor Key West. Ook waren er veel naaimachines en naaigerei, dit vond Naomi prachtig zien foto's.
Daarna via route 219, to the south, door de bergen richting Parker state dam in Pennsylvania. Een nationaal park (Appalachian mountains) erg mooie natuur met aardige rangers. Helaas dit keer geen levende dieren gezien alleen opgezette beren.
Na het wandelen hebben we mister chun (of chew, geen idee) gespeeld, buikpijn van het lachen met al die rap nummers. Rhomé en Jasmijn gingen douchen, maar kwamen er na het douchen pas achter dat ze een handdoek waren vergeten. Rhomé zij als we nu wachten tot ze ons missen, en komen ze wel en kunnen we zeggen haal even een handdoek. Maar dat ging hem niet worden dat duurde te lang. Dus Rhomé heeft zich met een t-shirt van Jasmijn afgedroogd en handdoeken gehaald. Het was een erg leuke en gezellige dag, we hebben onze buikspieren goed getraind met al dat gelach.

1. 2 mei 2016
    Handig he die t-shirts, kun je overal voor gebruiken!!!