De 2 dag in Canada

28 april 2016 - Canada, Verenigde Staten

Donderdag 28 april 2016

Vanmorgen was het 10 graden brrr zonnig maar fris. Er werd rustig ontbeten. We missen onze bakker Lars want het brood hier is niet te pruimen. Rhomé vond dat dus ook dus ze heeft gewoon het vertrouwelijke genomen, cornflakes (volgens haar koorvleks) met melk wat hier in overvloed te koop is in allerlei chemische kleurtjes. Na het eten zijn we met de bus naar de Niagara Falls gegaan. Hier miezert het 365 dagen per jaar door de mist van de waterval. Met 65 km p/u komt het water naar beneden. In plaats van de boot, waarbij je alleen maar in de mist zit op een open boot hebben we achter de waterval gekeken door een tunnel en op een uitkijk post dichtbij het vallende water. Bijzondere ervaring. Onderweg zagen we twee eekhorentjes achter elkaar aan het vangen, een zwerver gaf ze brood. Volgens Jasmijn was het een zwoerver.
De zon trok weg en het werd koud. Weer op de camping lekker in een warme hot tub bij het zwembad.
Boodschappen gedaan en Jasmijn heeft soep met spaghetti gekookt. Na het eten ging iedereen even relaxen. De een was een boek aan het lezen, de ander keer gtst terug, weer een ander deed even een dutje of ging een sudoku doen. Toen het wat donkerder werd gingen we weer met de bus terug naar de Niagara Falls. Als het donker is word de waterval verlicht met allerlei kleurtjes erg indrukwekkend. We hebben veel foto's gemaakt en een poosje staan kijken het was prachtig. We zijn weer lekker met de bus terug gegaan. Nog ff lekker wat gedronken, een boek gelezen en zijn toen heerlijk gaan slapen.