De eerste dag in Canada

27 april 2016 - Canada, Verenigde Staten

Woensdag 27 april 2016

Aller eerst wensen wij iedereen in Nederland een fijne konings dag.

Pipie kon gister avond de camping volgens haar goed vinden maar we waren in de middel of no weer. Ze zij zelfs nog stemming bekijkt goed hè! Dus omdat pipe het niet kon vinden hebben we zelf een camping gezocht en we hebben een goeie gevonden. We zagen geen slachboomen dus we gingen gewoon op de parkeerplaats voor het camping winkeltje slapen de volgende ochtend ging papa naar buiten en de camping houder kwam er aan hij was heel aardig we hoefden niet te betalen voor de overnachting en we kregen zelfs nog een kopje koffie na het kopje koffie. Toen gingen we weer verder voor dat we op de camping kwamen gingen we nog naar watKins glen het was mooi maar wel veel trappen maar op het hoogste punt van waar we zijn geweest kon je heel ver kijken. Helaas moesten we wel weer via de zelfde weg terug. Een maal bij de grens van Canada vroeg douanier of we weapens hadden. Mama en papa wisten niet eens wat het was. Het raarste is nog wel dat Naomi het wel wist. Na dat hele gedoe moesten Naomi jasmijn en Rhomé met hun hoofdjes uit het raam om te kijken of de foto klopte. Mama had op internet gelzen dat het het ongeveer 6 dollar per persoon was om over de grens te komen maar het was 3 dollar in het geheel. Mooi weer geld gespaard. Uiteindelijk aan gekomen bij de camping eindelijk ales uit gepakt en papa's mooie onderbroek laten zien aan de camping. Voor het slapen heeft iedereen even lekker gedoucht helaas zat bij de douch van Naomi volgens haar een schorpioen of een oorwurm of zo iets heel logis allemaal maar ja na het douchen hebben we nog het spelletje skibo gedaan. En raat eens wie er won waar schijnlijk denk je nu aan Naomi maar nee niet eens in de buurt papa had gewonnen hij had een glimlach van oor tot oor. Na 3 keer dit spel gedaan te hebben verveelde het ons dus gingen we maar slapen en dat was woensdag gr van Rhomé.

1. Anja schreurs:
    29 april 2016
    Waarschijnlijk heeft papa last van gebinnersgeluk. Veel plezier in Canada.
    Groetjes van ons.
  2. Rianne Heijnen:
    29 april 2016
    das een tegenvaller voor Naomiii dat ze niet gewonnen had waarschijnlijk omdat apsken der niet bij was, volgende keer toch maar weer mee gaan anders wordt dat met die spelletjes niks liefs van ons
  3. 29 april 2016
    Af en toe gewoon keertje laten winnen met een spelletje, vindt paps vast leuk! Groetjes.