Elkins

30 april 2016 - Elkins, West Virginia, Verenigde Staten

Zaterdag 30 april

Vanuit Parker state dam via Pittsburgh naar Elkins. Lange weg door de heuvels en een stukje bergen. Langs de autobaan zijn hier geen parkeerplaatsen zoals in Nederland. Je moet echt van de snelweg af. De snelwegen zijn goed te doen en liggen ook in een prachtige omgeving.  Onderweg rust pauze in de buurt van een kerkhof, ze hebben hier alleen een steen je kunt over alle graven met een zitmaaier heen crossen lekker makkelijk in onderhoud. Volgens de meiden lagen er heeeele oude mensen......Naomi kwam terug om haar bril uit de camper te halen zo oud dat ze waren.
Daarna op zoek naar de boeren camping (Pegasus) die Elbert had uitgezocht. Wel echt in the middel of no were, zoals we van hem kunnen verwachten. Gelukkig kwamen we nu niet terecht in de bermuda driehoek van Amerika zoals in Dalton, we hebben hier wel WiFi. De camping eigenaar, dik klein mannetje, stond ons met een paar geplukte narcissen op te wachten. Ze zijn hier blijven hangen in de jaren 60, toilet gebouw met pastel kleurtjes. Er staat een oude beschilderde bus waar hij in zijn jonge jaren met de band in rond reed.
Hier in West Virginia mooie groene heuvels en een aangename temperatuur. Op de achtergrond veel kwakende kikkers, vogels en de achtergrond met bergen van the Monongahela Nationaal Forest. Helaas wel een beetje miezer regen bij een temperatuur van 20-22 gaden.
Nog even een replay van mister chew gedaan. Wederom goed voor onze buikspieren.

Groetjesss

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Rianne Heijnen:
    1 mei 2016
    volgens mij is t mister chum en kunnen we dat over doen hier in nederland lijkt mij lachen.
    wat leuk dat we elkaar gezien hebben via facetime dat was ook voor mam een leuke verassing net of je hier aan tafel zit. veel veilige km en veel plezier gewenst van ons dikke kus van jezus en mam
  2. 2 mei 2016
    Return to the Flowerpower daar!!!
  3. Anja schreurs:
    3 mei 2016
    Oh, de Wallmarkt zo geweldig.
    Hoeveel naaimachines passen er in de "souvenirs rugzak" ? Ku'j mooi wat metnemm'n
    Wat een leuke verhalen hebben jullie weer geschreven.
    Heel veel fun nog met z'n allen.
    Groet'n uut brevoort.