Blackburg De camping aan het water

1 mei 2016

Zondag 1 mei 2016

Vanmorgen heerlijk ontbeten met geroosterd brood, als we het roosteren smaakt het wel redelijk hihihii. Vandaag hadden we een lange dag in de camper voor de boeg 5 uurtjes rijden. Erg mooie natuur omgevingen onderweg. Met een beetje kletsen, muziek luisteren, dommelen en van de natuur genieten waren we zo op de plaats van bestemming. Dit keer had onze Pippi Langkous het wel goed. We zitten vlak aan het water en het weer is hier prachtig. We hebben vandaag voor het eerst buiten gegeten heerlijk. Er komen hier mooie maar erg lange treinen voorbij. Lekker een kampvuurtje aan en genieten maar. Wij vermaken ons hier nog wel even. Morgen weer op weg naar de volgende bestemming. Iedereen in Nederland welterusten en voor die gene die morgen moeten werken succes en veel plezier.

Groetjes van uit Amerika (blackburg)

1. Rianne Heijnen:
    2 mei 2016
    we genieten elke keer weer van je verhalen (duimpje duimpje)lachen ons een breuk om de verhalen van Rhomé(poppetje met lachend gezichtje en traantjes),en zijn stikjaloers (poppetje met knipoog) om wat jullie allemaal meemaken
    dikke kus van tante lannie(mondje mondje)
  2. 2 mei 2016
    Kan een mens zich nog meer wensen !! Genieten !! En hoezo uitzicht !! Superrrrr!