Cherokee

2 mei 2016 - Cherokee, Verenigde Staten

Maandag 2 mei 2016

Het was heerlijk weer toen we wakker werden, we hebben buiten ontbeten. Het heeft vannacht wel geonweerd en geregend.  We hebben met zijn allen nog genoten van de treinen die hier langs komen. Alle spullen weer afwassen en veilig neer leggen voor de rit naar Cherokee. We waren nog maar 20 minuten op weg voor we een Walmarkt zagen dus er moest weer even geschopt worden. Ook hebben we weer wat boodschappen ingeslagen. Gisteren miste we een bal of badminton rackets dus die hebben we ook gekocht. Als je en supermarkt in Nederland gewend bent kijk je je ogen uit bij de Walmarkt. Ze hebben er echt van alles van etenswaren naar naai spullen tot bankstellen. Echt geweldig. En het mooiste is hier krijg je bijna alles apart in een plastic zakje gepakt!!! Onderweg regen maar ook veel zon. Het was gedurende de rit 25 graden. Onderweg kwamen we natuurlijk Rhomé en Elberts favoriete restaurant gigantisch veel tegen. De MAC hihihiii. Eenmaal bijna bij de camping aangekomen weren we op gehouden door een soort van herten zonder horens of een eland koe. Deze beesten waren niet bang voor mensen, je kon erg dichtbij komen. Ze liepen rustig over de weg, dus wij als echte reizigers natuurlijk stoppen en foto's maken. Aangekomen op de camping eerst avond eten, daarna heerlijk gezwommen in het zwembad. Naomi Rhomé en Jasmijn hadden het zwembad voor hun 3en. Daarna heerlijk gedoucht, na het douchen regende en onweerde het. Dus met zijn alle gezellig knus binnen zitten, wat drinken en iets voor ons zelf doen. Dit was onze maandag al weer.

Veel liefs uit Cherokee in Amerika.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Rianne Heijnen:
    3 mei 2016
    en wij moeten hier betalen voor een plastic zakje, haha die amerikanen zijn nog niet erg milieu bewust wij moeten daar ook het fenomeen gehaakt tasjes maar eens invoeren
  2. 4 mei 2016
    Hey Rianne , super goed plan en dan alle kleuren van de regenboog, dan wordt het echt gezellig in de winkels. Groetjes van ons voor allemaal!!
  3. Rianne Heijnen:
    8 mei 2016
    ja Dolinda wel felgekleurd natuurlijk, zijn jullie al weer terug van vakantie of ben je nog in het zonnige zuiden?