New York De laatste dag.

25 april 2016 - New York City, Verenigde Staten

25 april 2016 maandag

We begonnen de dag met broodjes van de pfamercy die 24 uur per dag open is.
het ene broodje was lekkerder dan de andere sommigen waren erg zout. Volgens Naomi waren we gisteren bij het 'poppetje' geweest, ze bedoelde het mega grote Vrijheidsbeeld!! Hahahah. We vertrokken rond kwart over 9 richting de metro om naar world trade center te gaan. We hadden metro kaarten gekocht maar die van Naomi en Jasmijn deden het op een of andere manier niet. Dus klommen we over de poortjes. Het museum van de twin towers was erg mooi, bijzonder en indrukwekkend, 9-11-2001 een dag om nooit te vergeten!! Rond 1 uur gingen we met een lift naar het topje van de nieuwe toren, de world trade center. Ondanks de bewolking was het uit zicht super gaaf. Er zijn veel leuke en mooie foto's gemaakt. Het is echt bizar dat je in minder dan een minuut met de lift, op een hoogte van 300/380 meter bent. Met de hop on bus weer terug naar times squere, heerlijk gegeten bij Ellen stardeurs. Super gaaf restaurand, er word veel live gezongen ze komen op je tafel staan. In het donker heerlijk op een tribune gezeten mensen kijken bij times square. Er lopen veel rare figuren rond, ook veel verklede mensen. Kort om geslaagde laatste avond hier in New York.

Groetjes.....

1. Ramon:
    26 april 2016
    wojow super gaaf klinkt dat allemaal. was er geen plekje vrij in de koffer ofzo? (hihi) maar zo te zien is het weer bij jullie een stukje beter. ik hoop nog vele foto's en of video's en verhalen te zien hier. wat een mooie ervaring doen jullie daar op. veel plezier daar de komende tijd! groetjes Ramon.
  2. Rianne Heijnen:
    26 april 2016
    Oh jongens wat een genieten daar, bedankt namens jill voor het kado en jullie moeten de hartelijke groeten hebben van de Essinkjes een dikke kus van mam en natuurlijk van ons, op weg naar de waterval veel rijplezier doeiiii
  3. 27 april 2016
    Wat een belevenissen allemaal, en wat een indrukken nu al, (en het echte "werk" moet nog beginnen) Ik kan me voorstellen dan world trade een bijzondere ervaring is ,met de beelden op je netvlies van die datum. Op naar de volgende bestemming met de camper en genieten!!! Liefs Dolly (en Hans) Vandaag is de Koning jarig Hoera!!!