New York

24 april 2016 - New York City, Verenigde Staten

Hier een korte samenvatting van ons reisverslag van zondag 24-04 door Rhomé.

Eerst op de fiets door Central Park, helaas moest ik een helm omdat ik 14 jaar ben. Onder het fietsen hebben we nog een ijsje gehaald we zagen ook heel veel koetsen met paarden die mooie tuigen om hadden. na het fietsen zijn we met de bik bus en de boot naar het Vrijheidsbeeld gegaan en heel veel foto's gemaakt. en we zijn nog gaan  kijken naar een vinger hoedje voor oma. na het Vrijheidsbeeld zijn we weer met de bik bus naar het stand punt gegaan en zijn we naar de grote gele M gegaan maar dat was ook al een hele uitdaging. we waren al aan de beurt terwijl we nog niet eens wisten wat we wouden. en wat alles was dus het meisje die onze bestelling moest opnemen keek ons raar aan uit eindelijk waren er 2  mensen die ons moesten helpen. alleen dat was ook al een probleem wand ze wisten al niet wat fanta was en de ene zij dat ze het niet hadden en de ander zij dat ze het wel hadden hahahahahha. daar na moesten we met de metro een hele klus was dat we zaten in de metro en ik wou gaan zitten en naast mij zat een man de metro ging rijden dus ik viel op die man. we waren naar brodway ge gaan we weten nu dat die straat heeeeeeeeeelllllllll lang is. we kwamen uit op brodway Queens dus op het eiland naast New York. dus we gingen vragen in een Chinees restaurant maar die mensen keken ons heel raar aan als of we 'de flodders in Amerika' zijn dus we gingen verder vragen maar toen kwam er een jonge uit dat restaurant en wees ons de weg eindelijk!!! toen we in het hotel waren sliep iedereen meteen. We waren erg moe naar al deze ervaringen.

1. Anja schreurs:
    26 april 2016
    HAHAHA, ik lees het al. Jullie doen het prima als verse globetrotters. En jullie hebben The Naked Cowboy" gezien. LEUK!!!!
  2. Rianne Heijnen:
    27 april 2016
    Hahaha Rhomé je bent een geweldige journalist, wij hebben genoten van je verhaal.
    Wat moet dat leuk zijn geweest op de fiets door central park, wij gaan hier Koningsdag vieren nu , maar niet heus want het regent als een gek, lieve groetjes
    Appie Rianne en Kim
  3. 27 april 2016
    Hey Rhome ,wat een topverhaal, hartstikke leuk om te lezen, het voelt een heel klein beetje of we erbij zijn. En je hebt ook al een leuke film gemaakt in het vliegtuig. Je bent nog maar enkele dagen weg maar al zoveel meegemaakt. En paarden in New York, wie had dat gedacht!! Graag meer van die leuke verhalen!! Lieve Groet van ons.