Memphis

4 mei 2016 - Memphis, Tennessee, Verenigde Staten

Woensdag 4 mei

Rustig ontbeten en on the road again.
Via Nashville richting Memphis. Onderweg nog effe inslaan bij de Wallmart. Meters aan sauces maar geen knoflook sauce voor Rhomé.
Halverwege Jackson gestopt. Een man, volgens ons Blake Carrington met een plintenpisser (wit klein hondje) stapt uit een dure Lincoln. Om 20:00 Nederlandse tijd 2 min stil gestaan.
Op de parkeerplaats al folders van Elvis.
Aangekomen in campground Graceland rijden we er eerst voorbij. De snelweg loopt gewoon door Memphis?
Na het eten (eigen gemaakte hamburgers met appelmoes met gebrek aan knoflook sauce) worden we uitgenodigd door onze buren. Deze hebben een bus 40 ft ( onze camper is 25 ft). Jemig wat een ruimte met een masterbedroom en meega tv. Kosten nieuw 600.000 dollar voor een camper waar achteraan een jeep wordt mee gesleept. Daarna laat hij op zijn mobiel zijn andere auto's zien. Ach, waaronder een mustang, die verandert van kleur in de zon. ( ach, zijn er maar 500 van gemaakt) En what do you have in Holland. Elbert laat zijn Heineken zien, want deze laatste Wallmart heeft eindelijk fatsoenlijk bier en wel Heineken. Oké het is geen Grolsch maar dit is in ieder geval te drinken.
Naomi appt met Osei " die man heeft een auto met 600 KP, waarop Osei vraagt KP? Is het niet PK? Nee kippe kracht volgens Naomi.

We lopen nog even richting Graceland om te kijken wat ons morgen te wachten staat. De meiden dachten alleen naar een museum van Elvis te gaan. Dit vinden ze toch wel heel cool je kunt een dag ronddwalen in zijn huis, automobiel museum en zijn vliegtuigen. En eindeloos veel souvenirs shops met alleen maar Elvis spullen. Ook kun je met een roze Cadillac uit eten. De plannen voor morgen zijn gemaakt.
Ik voel me als een puber morgen eindelijk naar Graceland en je hoort hier constant Elvis muziek....je zou hier maar mogen werken.....

Kusjes van ons!!!!

1. Rianne Heijnen:
    5 mei 2016
    Stinkend jaloers,haha oh you feel like a kid in a candystore dikke kus van jezus
  2. Gait:
    5 mei 2016
    nog geen eerdere reactie van ons ivm slechte internet verbinding in ons villa dak an de grond.maar vanaf nu volgen we jullie lieve groetjes van de kriegerdreef en morgen veel plezier in graceland kusjes van ons
  3. Wilma:
    6 mei 2016
    Hee Gerard en Sas fijn dat jullie ons nu ook kunnen volgen, ben benieuwd naar jullie villa.

Rianne bij iedere ruimte dacht ik hoe mooi zou het zijn geweest om dit samen te beleven aldoor aan je gedachtxxx
  4. Rianne Heijnen:
    6 mei 2016
    in gedachten reis ik met je mee, muziek van elvis op en dan genieten
  5. 7 mei 2016
    AAAAAAHHHHH wat zal dit een thuiskomen voor je zijn "Willem", de voor jou zo lang gekoesterde wens (en van je zussie natuurlijk ook). "HET HEILIGE DER HEILIGEN". Geniet ervan!!!!! En voor je lieverds natuurlijk ook. liefs van Dolly en Hans.